Aug 26, 2008

~~Post ku yg pertama~~

Alhamdulillah..pd tanggal 26th August ini,dpt aku hasilkn blog ku ini..
kenapa aku tringin menghasilkan blog ni??mayb terpengaruh dengan rakan2?
act aku bt blog ni adalah untuk menjd satu medium kpd ku untuk melahirkan pendapt dan juga apa2 la yg patot..Rasanya pd zaman ni,surt khabar or media massa lain mungkin kurg efektif..so,blog mayb one of the most effective ways.perhaps..

Arini ari selasa..aku mempunyai banyak skali kelas..dr kol 8 smpi la kol 5 ptg ni..
ni pn ngah rehat jap before menunaikan solat zohor.terasa agak mls lak nk p klas pasni..huhu
ada kelas thermo ngan fluid mechanics..xleh2...mst g klas gak..nex week ada byk skali test woo..
dr slasa hingga la jum..sbijik cm exam week..ces..

rsa smpi di sini dulu..aku mahu solat zohor dahulu..kemudian p ke klas..Semangat2!!

2 comments:

Atika Na said...

da jd bloggers dah. tahniah2 :p

irda zahari said...

welcome to blogging..

hehehe~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails