Jan 21, 2009

~Realising something~

Bismillahirahmanirrahim
22nd January 2009

Hari ini hari keempat aku memulakan sem baru..
mcm2 lecturer aku da jumpa..
pelbgai persiapn diadakn
lecture,events dan mcm2 lg..

Di satu tahap,aku keresahan..
pelbagai persoaln permasalahan masok ke dlm fikiran aku..
segalanya jd gundah gulana..
emosi berubah secara mendadak..
ya Allah ,apakah perasaan ini..

{janganlah kamu berasa lemah
,dan jgn pula bersedih hati,
sbb kamu pling tinggi darjatnya,jika kamu org beriman{3:139}

Alhamdulillah
aku beroleh kekuatan
untuk meneruskn perjalann hidup ini
Thanks to my housemate..
for sharing 
its really useful for me
thanx again..

Wallahuallam

8 comments:

terry bogart said...

amin...agak best la bkaitn talk tu
aku bagi main points je arr

1.jgn buat maksiat sebelum kawin
2.segeralah kawin

dua jam tu, dia sampaikan point kat atas je
ulang2 tu je
wee

nifi a.k.a beliamuda said...

tipu betul la.. saudara dah la datang lambat, memang la dapat tangkap yang tu sahaja!

terry bogart said...

aku bukan sengaja lewat... ada lecture arr...ko xde lecture before talk tu...

(jarang ko semangat pi talk... ko nak buat majlis serentak ngan amin ke?...org kelete gak ke?..)

nifi a.k.a beliamuda said...

Ohh.. ada lecture rupanya...
aku bukan apa semangat, benda baik memang tak boleh dilepaskan.. betul tak?

strawberry said...

:)

Amin Baek said...

peh man..dtg lmbt bajet cm dengr sume jek..hahha..aku xdpt dtg a time tu..smgt nk p klas arab..klas ferst tu..kelas arab=kelas jenaka

strawberry said...

p/s: cik amin..
harap maklum..
kwn aku raja nadiah tu mmg gitu..
nak wat gane...

Amin Baek said...

hahaha...xde pe ah..sori nad..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails