May 5, 2009

~Tagged~

Bismillahirahmanirrahim..

Ari 2nd in study week..tpi xstadi lg rini..p daurev bak kata akh soufi..haha..tgh2 tngu magrib nk masuk ni,wt je la tag yg tlh dberi oleh Kamil n Sap Atan..

1.Adakah anda terasa anda hot?
Ye..aku memg ngah hot ni..hhuhu..(pas minum ayor panas)

2. Upload gambar kegemaran anda
3. Kenapa anda suka gambar ini?

Memg mint gle ngan gmbr ni(wpon bukn gmbr aku)..comel sgt..harap2 anak den gini la ye..hahah
4. Bila kali terakhir makan pizza?

Xingt...(boikot)

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Surgamu by ungu

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
tgk keadaan kt luar melalui tingkap blik aku

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Amin Baek..haha(wpon xbaek mana pn)..dr skul mengh pki nama ni..sj gune nama cm poyo skit..haha

8. Tag lagi 6
1)Din Saad??
2)Nashunter??(cuak je dgr nama..haha)
3)Wanted Mozac??
4)Macho Mozac??
5)Azura ??
6)Nipi??

9. Sapa No 1 pd anda?
Sahabat aku 

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
hahaha..depan aku gaya cm xde..blakang xtau a..amacm ted??ada xde?haha

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
zura,ko kn rajin..wt2 tag ni(tipu jek.haha)

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
memb di skola lu

13. Siapakah orang nombor 2?
Housemate,coursemate,blik sblah aku,sahabatku,dan sudah tentu saudara semuslim

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
Nipi,stadi leklok..doakn aku gak..haha

Wallahuallam

8 comments:

كتكوت said...

org sebok2 siap2 nk solat maghrib, die sebok wt tag.. isk3

hazwan elnino said...

usha blog aku nnti min..hahahaha

beliamuda said...

beres amin.. aku doakan semua dak chemi.. sama2 kita berjaya...

ps: aku tengah bersemangat nak selesaikan tag ko ni...

Amin Baek said...

katkut:bia la..aku ngah menunggu nk solat td..hehe

wanted:haha..bereh2

beliamuda:insyaallah..amin.......blog ko takleh masuk a..huhu

كتكوت said...

ak gurau je r.. haha... ak leh je msk blog nipi. ko pkai lan ek?

beliamuda said...

tak leh masuk ek? Hmm.. rasanya dah boleh kot.. ada prob sikit sikit sebelum ni kalau nak masuk ngan LAN..

ps: zura je la yang semangat bagi komen kat blog aku.. haha..

beliamuda said...

aku dah selsaikan tag ko..

كتكوت said...

ak mmg smangat nipi klo bab2 y bkn akademik ni... haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails