Jun 23, 2009

~Tagged by Sap~

Bismillahirahmairrahim

Tengah bosan2 ni,tetiba dak sap sudah menge'tag' aku..so,wt je la..hehe

Apa perasaan anda sekarang?
huh..bcampur baur..xtau nape..

Saya nak makan..?
tengah hari...lg 4jam..lamanya..haha

Saya tak suka ..?
menunggu...membazir masa..ayuh kita tepati masa..insyaallah

Impian saya?
Berjaya dunia akhirat insyaallah..

Haiwan yg saya tak suka?
bukn xske act..tp cm geli2 skit a..katak..haha

Saya harapkan?
Dpt result yg molek2..huhu

Jika boleh putarkan masa?
tak boleh2..tipu a soklan ni..hehe

Saya pada 10 tahun akan datang?
berumur 30tahun..

Handphone saya adalah sebuah?
telefon yg kecil


Saya pernah bercinta sebanyak?
peh..tnye cm aku playboy jek..haha..

Saya suka pada?
mende yg best

Kawan² saya?
sume best..

Pernah dikhianati?
xsure a..ada ke xde eh..

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
lupakan je la..huhu

Senaraikan 6 orang untuk ditag:
hurm..xmo tag org len a..hehe




2 comments:

Unknown said...

haha..
amin telah mengorak langkah menjadi killer tag....

Amin Baek said...

hahha..sj je mls2..hoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails