Apr 17, 2010

~Sehari yang istimewa~

Bismillahirahmanirahim

Alhamdulillah ,syukur ku kepadaMu atas kurniaan yang tidak henti henti kepada umat manusia dan makhluk makhluk ciptaanMu.Alhamdulillah petang ini bumi UTP dibasahi titisan titisan air petanda kasih sayang Mu.Terima kasih Allah.

Kenapa tajuk post aku sehari yang istimewa??

Sebabnya hari ini dapat aku meluangkan masa dengan ikhwah ikhwah tercinta.Ada yang lama tidak ketemu.Dimulakan dari semalam.Kami mabit bersama sama.Meraikan hari jadi Raja Sham,SharulNiza dan juga Hafiz Chomek..Lepas beraktiviti,kami pun melantak kek bersama sama.Alhamdulillah.Semoga pertambahan umur kalian seiring dengan pertambahan iman di dada,serta menambah peringatan kehidupan yang semakin singkat.Den nye besday gane..den da p intern da nant..huhu..hehe

[Selamat hari lahir]

Dan selepas tahajud serta subuh berjemaah,aktiviti diteruskan lagi dengan futsal futsalan.Fuh.Perform gak aku main harini.haha..Main sampai hilang nafas.Dan kami MENANG.walaupun ketinggalan 2-0 pada awalnya.Akh Zubair tidak puas hati lagi team dia kalah.haha..sabar2.Next match usaha lagi.

Selepas futsal,bersarapan bersama sahabat sahabat semua.Jarang nak dapat berkumpul bersama sama di waktu pagi begitu.Dapat menghayati matahari yang terbit menunjukkan kesluruhan wajahnya.Alhamdulillah.Terang bumi Allah ini dipanahi cahaya matahari.Kemudian ,baru dapat tahu,delegasi dari KL nak ziarah.Dengarnya Amzar je.

Dan lebih kurang 11 lebih sampai lah delegasi tersbut.Rupa disertai juga Akh ZaimUPSI,Akh Aizat dan Amzar,Ex UTP.Ada guru,ada lecturer..hehe,ada student master.Berbual untuk seketika,da nak satu jam gak la.Kemudian beramai ramai p melantak.hehe.Makan minum makan p masjid dan solat zohor.Lebih kurang 2.45 gitu,delegasi KL akhirnya pulang ke destinasi.Semoga kita dapat bertemu lagi.Kot2 masa intern t leh jumpa ke..haha

[Muka kekenyangan]

[Zaim buat apa tu?]

[Di masjid]

[Tanpa Zubair..Baru cantik sikit gambar.haha]


Entry ini khas utk Akh Amzar yang duk cakap pasal blogspot je tadi.haha..Sedikit kenang kenangan bersama.

alhamdulillah.Akhirnya sempurna.

Wallahuallam

3 comments:

ImanCo said...

alamak... asalla ade lab ni.. kachaow je... sempat mabit je... :(..

Amin Baek said...

tu a man...asyik lab je..rugi a..hahaha

SufiSuci said...

Terima kasih atas gambar serta 'report' sesi singkat kita kelmarin. Saat bersama kalian merupakan kenangan terindah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails