Oct 28, 2008

~Post yg terbaru~

Bismillahirrahmannirrahim....

Setelah sekian lama aku tak mengupdate blog ini,akhirnya dpt lah sedikit masa untuk mengupdatenya..ni pn stelah internet UTP telah pulih after 3 4 hari prob..Alhamdulillah..seng ckit nk wt kerja..

Pelbagai perkara telah berlaku baru2 ni dan kepala aku sgt letih memikirkannya..
1)Test
2)Assignment(EG HSE(nsb da siap da))
3)EVENT (yg xabes2)
4)FINAL EXAM

this 2 last week ingt dpt a rilek2 stelah semuanya tamat,but huh,jangkaan yg slh sama skali..lg letih ada la..aritu ada test FM b4 EDX day..kre ok lg la.the MEB.This week ada lab test sp ngan test2 sp..cmpor ngan suplementary test MEB a if nk angkt nant..tu la..aku masa aku ngah lapang enjoy sgt..ble da sempit cmni br nk mengeluh..huhu..gunakan lah masa lapang kite sbaeknya b4 kite menghadapi kesempitan..nant jd cm aku..nyesal xsudah..adeh

Ari ni last event aku for this sem bermula..akhirnya da nk abes...td kene jg booth smpi 2 jam..nsb ada ujang td,takde a bosan sgt..dpt gelak2 ckit..berhubung event aku yg terakhir ni,aku sgt2 la nk mintak maaf ngan komiti2 LNC..mayb aku tak dpt beri sgt komitmen..ada la org yg tau nape..n aku nk mintk maaf sesgt kt assistant head department aku,hehe..nama dia ****..Sian dia..manjang kene marah ngan aku je..bukn slh dia pn,dia kene gak..klu slh dia,dia kene gak,n if slh aku pn,dia kene gak..sian2..mintak maaf sesgt..aku tak berniat nk mrh cmtu jek..ko tau kn nape...

Aku telah dpt tugasan br dlm minggu ni for nex sem..harap2 aku dpt buat yg terbaek for that thing..hopefully... ill do the best for it..da a keje ngan aseng..haha..xtau pe nk jd..

Skang ni ngah takde pape,as kelas byk yg da abes..dpt la lepak2 smbil relek2..syukur..Insyaallah if ada kesempatan akn aku smbg diskusi pasl solat tu..nk smbg tp pasl intenet prob,cm xde mood lak..adeh..ngantok nye...nk stadi sp lg ..adoi..ble nk cutiiiiI!!!!!!!!!lotih den ni haaa...

Sebelom aku nk melelapkn mata,lg skali aku nk mintk maaf pd sesapa yg terasa ngan aku,trutama komiti2 event yg terakhir ni..sori sgt2...korg da buat yg terbaek...Semoga this event akan berjalan ngan lancar dan sakssama...heheh..sok ada election..Plih yg terbaek..bukan BN,bukn PKR,tp for MPP UTP...Vote for Nik Akmal Afif!!..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails