Nov 3, 2008

~hurm~

bismillahirrahmannirahim...

akhirnya study week menjengah gak dlm kalendar aku..tp knape masa ada 3 lg test dlm study week..adoi..ptg n mlm ni je ada 2...mau kejang kepala otak aku..no more assignment for this sem..lega aku..pas aku print mende alah pfd ni,berakhirlah tugas aku sbg group member of A5..thanx to:
1)Muhamad Zaquan Fauzan
2)Nurul Irda Zahari
3)Sofia Keetasopon(slh eja kot.uhuh)

Thanx for being a good group member..sori klu aku ada bt silap,terkasar bahasa,asyik desak tok bt keje sume,semuanya tok kita jugak kn..

Aku xtau la ..pe yg berlaku kt aku lately..idop aku kosong.hidup serba tak kena.segala2nya jd pelik..mungkin aku semakin jauh darimu..uhuh..berilah kan la aku kekuatan dan ketabahan untuk medekatkan diriku semula..||

Stadi week ni pulak mungkin masa yg paling mencabar tok aku..da a aku byk xphm subj2 sem ni..result test pn xlah best sgt..time ni la kene cover sume..tp tula ,cm xde mood nk exam..nape eh...

Ya Allah,permudahkan lah urusan ku..Berilah ku kekuatan menghadapi semua dugaan dan cabaran dengan tenang dan dgn tanpa berpaling dr Mu..~~

3 comments:

irda zahari said...

wah3..

name aku ade kat situ..

hihi~

gudluck amin..

jgn tensen2 sgt.. :)

Amin Baek said...

hahaha..sengal nye irda..
thanx2..gudluck tok ko n sume dak chemi

Mrs Camillo said...

betul~~~
bila semakin jauh, idup rase tak tenang...ya Allah, ampunkanlah hambaMu yg hina ini. ='(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails