Feb 17, 2009

~Konpius~

Bismillahirrahmanirrahim
18hb Feb09
0056am

Hurm..nk djadikn cte,ptg td aku nk p klas SEPRO1,kelas yg agak menarik a..aku p a naek lif..masa 2 ada dua org wanita yg agak comel dan baik(ni hiperbola smata2), sedg tnggu lif tu..aku pn tnggu gak a..pastu lif pn smpi..tp lif tu nk ke basement..so aku rilek a lu..yg 2 pomp tu lak masok ke dlm lif tu..aku rilek ag..pastu,ble lif tu naek atas balik,2 org pomp tu stil ada kt dlm..aku konpius jap.."lol..asl td masok lif tok ke basement..bek tnggu je..cm sengal jek"..lalu aku tkan butang'2'..

apabila smpi sj ke destinasi..aku dgr"Aras dua"..pintu pn tbukk..nmpk a 3 4 or foreigner ngah menungggu nk naek lif..tp,yg aku nk cte,aku xsangka  dak pomp tu,yg nmpk cm normal,b4 kuar tu,sempt dia tekan sume butang lif tu..mksdnye tingkt 2 1 dan G serta B.."Ish2 dak pomp ni..nmpk cm pndiam..tp agak 'nakal' gak upenye"

Pengajaran nye,tolong a wahai warga UTP yg sy kasihi,jgn la wt keje bodo cmtu lg..kot2 org tgh urgent ke,korg wt cmtu...xke menyusahkn org..adeh..aku lu kene lg a..kt pocket D..dr tingkt 3,2,1,G,and B dia tekan..huhu..keji2..da a tgh nk ngejarkn masa..skian sj ,sy melaporkn..huhu

Wallahuallam..

7 comments:

beliamuda said...

tak puas hati la tu... nak balas dendam balik.. haha!!

katkut said...

alah amin.. 2 bkn nakal.. 2 jakun namenye... klo dh kte ari2 nek lif 2, xkbulur nk tekan butang lif 2...haha

ap y mnarik ttg kls sepro arini, 18 hb, ialah kte bramai2 seakan2 melalui sbuah pngembaraan hebat.. nmpk amin klam kabut lari nk elak sprinkler....haha.. gile adventerous...

Nash said...

Betul2...
hari ni kelas Sepro best giler..
mase nk pi dah best..
cam maen ISTANA TAKESHI..
haha..korg ingat lagi tak game lawak2 tu??(^_^)

princess irda said...

huih..aku pun hangin gk dgn org tkan2 byk2 ni..xpe la org jakun xle nk tlg..kekeke~

ak rase cm mario. kan ade part yg nk jumpa naga berapi tuh, pastu ade bola2 api circulate yg kna elak tu..mcbr2..hehe

Amin Baek said...

tu a...nasb dak tu pomp..klu laki,aku tarik pipi dia kuat2..pdan muka..hahah..

haha..tu a pasl..patot aku nmpk irda dn tangkasnye mengelak ke sana ke sini..da biasa men game mario penye..haha

Hazwan Arif said...

aku dh biase trkene dah prnah ngenakan org lain..
tp tu cerita lame daa~~

Amin Baek said...

ish3..liau..truk tol..pe nk jd ni..hahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails