Apr 29, 2009

~Emosi~


Bismillahirrahmanirrahim...

..::Ya Allah::.
.::Apakah peraasaan ini::.
.::Sering saja menganggu fikiran ku::.
.::kusut fikiran aku::.

.::Apakah tujuan aku dilahirkan di dunia ini::.
.::Adakah sekadar menjadi perosak bumi::.
.::Atau pun sekadar menjadi patung2 hiasan di daratan yg luas ini::.
.::Tenangkanlah hati ku ya Allah.::.

.::Hati aku berperang dengan perasaan sendiri::.
.::Adakah diri ini terasa hebat::.
.::Adakah hati ini penuh ego yg tebal::.
.::Sehingga susah menerima kritikan orang::.
.::Masyaallah::.
.::Luruskan la niat ku semula::.
.::semoga ku peroleh ketenangan jiwa itu semula::.

.::Maafkan aku jika ada hati kalian disakiti::.
.::atas kelakuan yg berlandaskn akal semata2 itu::.
.::Diri ini manusia biasa::.
.::manusia lemah yg perlukan panduan::.
.::Aku lemah::.
.::Aku sering tewas tertipu..::.
.::Aku lemah::.

2 comments:

hazwan elnino said...

hai min..
xkan resah man u nak lawan mlm ni..
tkot kalah ke min??
hehehe..
adoi..
jgn la cuak..
man u cube len tahun aa..
hahahaha

NajaTikaH said...

lemah tak bererti tak mampu.

"setelah tersedar dr khilaf,maka bertaubatlah!"


all d bez.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails