May 13, 2009

~Penat~

Bismillahirahmanirrahim

huh..rini 12 May,sok 2nd stadi week da bmula..haha..bes nye..nex tuesday br ada paper lg..td thermo,adoi ai..xtau la den nk ckp gane..men gedah je..

Abes je paper,trus aku melepak2 kn diri aku..dgn mencabar pelbagai org utk menewaskn aku dlm PES09..hahah..hanya syaz je yg bjaya..itu pn gol nasib..haha

Malamnya plak,abes shj solat Isyak d Surau v3@surau foreigner,aku trus bgegas naek dan bsiap..utk men Futsal..hohooh...Pancit gle beb..maen bjam2..mau kejang kaki aku..ferst time rmi gle dak2 chemi join skali..biasa ptg2,skit je yg trun..Antara players nye

!)Amin Baek lg cool
2)Aspa(rumet aku..aku paksa dia men..haha)
3)Sap Tan yg xperfom(ahahha..sj kutuk)
4)Aseng(akhirnya trun gak bmaen bsama..haha)
5)Nas
6)Din
7)Mus
8)Tengau
9)Kamil
10)Syafiq
11)Amad
12)Acai
13)Krol
14)Zack Sahak
15)Zack Fauzan yg sengal(hampeh kutuk aku dlm blog ko)
16)Ipen
17)Hacks
18)Syaz

Fuuh...kental gle beb..ni aku br nk siap2..nk p mlantak ngan dak2 len..pada dak2 chemi lain yg sgt perfom,stadi2..jgn2 men2 mcm kami..hahah..

'Selamat Menyambut 2nd Study Week'

(ble la nk stat stadi ni..huhu)

9 comments:

nifi a.k.a beliamuda said...

Numet ngan Thermo dah hangus... tinggal lagi 4.. hmm..

ps: ramai yang update blog malam ni.. aku takleh bukak la blog aku.. zzz~~ (blog aku suka tido)

.v.i.v.i.d.i.a.n. said...

blah ar amin..men gedah2 nnti dpt 4.00 gak
haha

كتكوت said...

double blah utk amin.. haha.. ntah amin.. nnt ko score jgk... klo ko rse xgedah, ak rse mst dpt fullmark trus.. :P (doa ni...)

Amin Baek said...

nipi:hahaha..tu a..rmi update..ye a..ckp study wekk..hehe

kamil:woi..siot..ni btol2 ni..aku gedah je do..tah mende tah aku wt thermo ni..redha je a..huhuh

katkut:score mende lak..klu score dlm futsal tu,leh a..huhuh..siyes a..adoi

hazwan elnino said...

min..
ade bran lwn pes ngan aku a min..
hahaha

Amin Baek said...

ceh ted..aku menerima cabaran itu dgn hati terbuka a..tara gentar punye..hehe

sap said...

amin puyus..
sje ckp cm x peform..
nnt perform gle
hahaha

Amin Baek said...

lool..pening kot nk jwb ritu..yg kompem aku jwb ngan konpiden,satu soklan jek..yg len sume ala kadar jek..haha

Zacko Wacko said...

ceh
hampeh ke aku?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails