Mar 7, 2010

~Kreatif~

Bismillahirahmanirahim

Kreatif tak dak UTP??



hahaha..rajin betul dak dak yang buat ni

6 comments:

beliamuda said...

ko jumpa kat ne ni?

duranian said...

terbaik la
patut foreigner tu smgat nak pukul org...
ada picture motvation mcm ni rupanye
>_<"

Amin Baek said...

nipi:kt v3..hehe..depan vendor machine..

kamil:tu a pasl''sumber inspirasi kot..haha

lyana =p said...

alaa...ak yg buat tu amin..hak3..

Amin Baek said...

yana:sempat lak ko datang v3 ko wat eh??tak nmpk lak ko wat..

terry bogart said...

alaa..aku selalu nampak bnda tu kat v3 blok amin.. mengong arr, bnda tu dah lama kot.. baiki arrr...

xkan arr asyik2 nak guna alsan "amin rosakkn vendor machine sebab nak minum air", xlogic arrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails