May 7, 2012

~Kosong~

.........
...........
...............

Tak tau nak tulis camne.Tak dapat nak digambarkan dengan kata kata.Berat betul rasa dalam hati ni.Rasa kecewa ada.Rasa menyesal ada.Rasa frust ada.Rasa bahagia ada.Rasa sengal sengal ada.Kalaulah boleh diundurkan masa.Nak aje aku perbaiki semua kesilapan aku.

Allah.Berikan aku ketenangan..juga kekuatan.

10 comments:

Hariz Khair Ad-Deen said...

Knp akh? Ada apa yg berlaku?

Amin Baek said...

hariz:

haha..banyak sangat perkara difikirkan dalam kepala..kalut memikirkan semua bende..haha

Hariz Khair Ad-Deen said...

Haha.. Oo, yeke.. byk mslh la tu.. Hrm, byk2kan bersabar ye akh.. Innallahamaassobrin. Semga Allah akn mnunjukkn jalan buat mslh2 nta dn dtgkn sgala yg nta mhon, pd msa yg pling tepat.. insyaAllah.. hehe. ykin pd Allah ya akh

Amin Baek said...

hariz:

masalah besar lak tu..huuhu..

jzkk akh atas nasihat..lately,memang ana lemah skit..mcm2 problem kne difikirkan

amin2 ya Allah..moga makbul kata2 nta ni..hehe

Hazwan Arif said...

kenapa ni awak?

Amin Baek said...

Yau:

sedih la awak..banyak problem kene pkir..keh3

Zanaishi said...

kuat kuat kuat..

AhMiEzZ said...

biasa la tu akhi.. setiap orang ada masalah.. ana doakan agar Allah permudahkan segala kekusutan antum, diberikan kekuatan iman, ketenangan hati dan jiwa dan moga Allah tunjukkan jalanya..amin insyaAllah..chill up bro! ^_^v

Amin Baek said...

zanaishi:

thanx

Amin Baek said...

ahmiezz:

hehe..bila sume2 masuk kepala,nak fikirkan,allah,beratnya rasa..klu dpt,nak btolkan sume ksilapan yang lepas..

amin3x ya allah..Jzkk akh atas doanya.Memang itulah yang ana perlukan.Moga Allah memberi kekuatan iman,ketenangan hati dan jiwa..Amin~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails