Nov 12, 2008

~Final Exam~

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan bermulanya kertas HSE pg semlm,maka dgn ini secara rasminya minggu peperiksaan aku telah bermula..huhu...Masa aku tulis post ni,jam di laptopku tepat menunjukkan 2.36am..bukn wtpe pn,men2 internet jek..maklumlah sblum ni tenet prob.Pg ni tetiba lak laju jek..Pulun a abes2..
Exam ku akan berakhir pada 18hb November 2008..Waa xsbrnya tngu time tu..aku da letih da bergelumang ngan mende2 ni..cepat lah abes..huhu..Berikut adalah timetable final ku.:

Selasa,11,Nov08=HSE--Chancellor Hall
Khamis,13th,Nov 08=Thermo--Block N (yg sgt best)
Jumaat,14th,Nov08=Fluid Mechanics--Main Hall
Isnin,17th,Nov08=SP,Nov08--Chancellor Hall
Selasa,18th,Nov09=MEB--Main Hall

Harapnya dpt la aku bt yg terbaek..wpun mood stadi aku ni kejap dtg dan dgn cepat skali pergi..td tgh smgt layan wt thermo..skali leh tertido lak..adeh..pastu tbgn ,trus p maple..sbb tu aku agak segar a skang..jgn terlepas subuh esok sudey..Pada dak2 chemi Jan 07,do your best,doakan kejayaan kita satu batch yek..Insyaallah..mlm 18 tu ada jamuan dak chemi..hoho..best2..thanx for organizing committee..korg memg rajin..tp siyes aku rasa mahal~~hehe

"Dan bahawa manusia hanya akan memperoleh apa yg  telah usahakan"{53:39}

Gudluck sume..Wallahualam~~

3 comments:

كتكوت said...

macam mane ni? bru nk brdiri dh trsungkur dh~~ haha...alahai thermo..redha n tawakkal r..anyway, gutlak gk tuk ko amin =)

Amin Baek said...

huhuh..tu a ..kejam gle soklan thermo td..takde masa aku nk bernafas masa jawb td..gudluck2..

Hazwan said...

nasib baik tak lemas..
blub33

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails