Nov 19, 2008

~Finally~

Bismillahirahmanirrrahim...

Akhirnya tibalah masa yg sgt ditunggu2 oleh aku...masa untuk njoy stelah paper las (MEB) berakhir.terasa masa cepat gle berlalu masa meb tu..dan2 jek da abes masa.huhuh..Xtau la pe nk jd ngan result aku this sem..adeh..xpela..da berlalu da..yg aku perlu wt cume berdoa dan bertawakal..apa yg akan berlaku ada hikmahnya wpun mende yg berlaku tu xdisukai oleh kita..{Al Baqarah :216}

Pas paper meb td,then mlm tu ada first dinner Chemi Jan 07..agak meriah gak la..dpt gak pengalaman mkn ramai2 ngan korg..thanx for the organizing commitee..u did a really gud job..tp aku masih tak phm knapa game sarangei game tu diadakan..~~aku nk upload gmbr act..tp asl tah xleh..huhu...

Plan asl aku nk balik umah dlm jum ni(21hb),tp tetiba ada hal lak..ada meeting smpi 3 hari..start 22 tu..tertangguh lak skit masa nk jumpa keluarga aku.Rindunya nk balik..nk ilangkn sume stress sem ni..sem yg kelam kabut,out of plan,haru biru dan mcm2 lg la..

Work to do after this..:
1)Chemi Futsal Menglembu(yeah)
2)Meeting.meeting and meeting
3)Proposal (nk bt smlm,tp sume grupmate da tdo.aku pn folow tdo a..haha..ngantok siot)
4)Balik..yahoooooo!!

Last but not least ,wanna wish happy busday to my sister,Fatimah Zaharah binti Ishak(18hb Nov),and my Mozac friend(Afidah n Acab),and also UTPian(Izzati Boher)..sume 18hb Nov..hoho..Semoga dirahmati Allah sepanjg hidup korg.Insyaallah

Hepi holiday to all my friends..Hopefully nex sem will be better for us ..Insyaallah..Wallahualam~~

1 comment:

كتكوت said...

nape xleh uplod gambar???same ad xpro or mmg ko y xbrnasib baik....haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails