Nov 23, 2008

~masa masa free ku di UTP~

Bismillahirrahmannirahim...

Hari ni 23hb Nov..bermaksud da 5 hari aku duk di UTP tanpa ada kelas or paper..apa yg ada cume mitng miting dan miting...sblum ni memg aku nk merasa a dok UTP tanpa ada keje yg nk dbuat..tp after this,aku rasa aku xnk rasa lg da..huhuh..bosan gle..rutin harian aku:

1)Bangun solat subuh
2)Bukak laptop
3)sarapan
4)kemas blik
5)men intenet
6)tido

sedar2 da petang...adeh..bosan nya..klu aku ada kt umah ni,mcm2 aku da wt..p kuar ke,p umah memb ke,tolong bersih umah ke..eceh..haha..ni pn aku ngah blur2 nk wt ape ni..pdahal bj tak kms pape lg..aku rasa kt floor aku ,just tinggl bpe org je tinggl..dlm3 4 org kot..sunyi gle da blok aku..ckp smpi berdengung..pg ni,dak depan blik aku lak balik..waaa...da xde memb da..sunyi~~

semalam pas aku miting casfumal,abes dlm kol 11pm..dlm kepala aku time tu,nk p tgk bola kt luar..then balik blik jap,aku lepak2 a tgk movie sume..pastu rasa ngantok yg amat..aku pn tdo..sedar2 dak krol da ada depan blik aku..kejot aku..aku yg ajak krol tgk bola..time tu da 1.20am..aku pn siap2...masa nk ke kedai maple aka Selasih..kami akan lalu di tempat kejadian kt yg aku ceritakn di bawah post ni...dak krol lak tunjukkn tempt kejadian yg sbnr..serta merta aku mengimbau kembali kenangan aku ngan arwah..untuk mengelak mende sama berlaku,pada mlm itu,krol bawak kete dengan perlahan skali..rasa moto ex5 pn leh cicirkn kete tu...haha..

Then smpi kt Selasih dengn selamatnya..Alhamdulillah..tgk a game man u lawan villa..yg ada kt situ aku(man u),kamil(man u kot),krol(ars),zik(ars)...latecomers,syaz(atas pgr..hehe),din(atas pgr gak)..Man u men agak smph a..bosan nk mampus..aku da expect mayb kalah or seri a..ble half time kn,ada tunjuk result match len..dak2 ars wpun kcewa ngan prestasi kebelakangan ni,tp tetap mengharapkn kemengan menentang mancester city..skali highlight kuar,---

chelsea 0 newcastle 0
liv 0 fulham 0
ars 0 city 3
Result kt atas ni sume da ful time..aku terkedu tgk ars kalah..3 0 lak tu...dak2 ars lg a...cm xcaya jek...da senyap wt seketika.,dak2 ars start mengutuk ars...hahah..nk2 krol..hehe..xpe2..masih awl season lg..skali man u pn seri da..bt penat aku jek kuar mlm td..huhuh..man u 0 villa 0..

Masa jalan balik akn lalu tol2 tmptkejadian..so,krol memg bawak slow la..dan tnjuk kn lagi skali tmpt kejadian dan sisa baki kemalngan..ada la nmpk side mirror kt situ..sblum krol gune high beam,siyes memg glap gelita tempt tu...nk2 tmpt kejadian..memg takkn expect kerbau ada kt situ...Semoga  roh dicucuri rahmat dan ditmptkn ke di kalangan org2 soleh..

Pastu kami pn smpi di UTP kol 3 lbh a..Alhamdulillah..dpt smpi ngan selamat..smpi blik,aku lek2 lu..men2 dc++,last2 kol 4 lbh br tdo..

Aku pn xtau asl aku tulis post ni..mayb nk ilang kn bosan kot di pg ahad yg sunyi ni..huhu..smbil dgr carta era..smpi sini je kot..pasni nk kemas blik dan bt rutin yg aku cte kt atas tu..hahah...wallahualam~~

1 comment:

irda zahari said...

haa amin..

disebabkan ko kebosanan,

aku dengan prhatinnya tagged ko..

bukak blog aku..

copy tag tu and jawab..

haha~

happy tagging people :)

(di saat aku tulis komen ni, aku da bersenang lenang kat umah..hahaha)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails