Nov 23, 2008

~Tagged??~

Bismillahirrahmanirrahim...

Ni ferst time kot aku di tagged..so xreti pn nk wt cmne..aku gedah je a..
Tagged by princess_irda

Bukan Tag Biasa


Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?

hurm..tak silap aku,tyme ni aku stil in meeting room v2..meeting casfumal..ngah men game ferst impression..hoho..dpt byk komen positif..hahah

Selain itu, apa yang kamu lakukan sekarang?

skarang??ngah tgk laptop...sgt bosan as kamil yg dok depan bilik pn da balik..biasa lepak blik dia men pes..huhu

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?

Sudah tentu..sok mlm nk balik..for sure kene kemas barg..pastu nk p book bus tok casfumal

Orang paling kelakar pernah jumpa?

xsure a..ramai je org di klgn aku mempunyai naluri kekelakran yg sgt tinggi..tp aku rasa syafiq hassan semakin klakar a..stelah tgk episod raja lawak nabil berkali2...haha...hek elah!(cara syafiq)

Takut untuk membesar?

ni besar pe mksudnye???besar saiz ke besar umo???klu saiz xtakot sgt a,sbb da biasa..haha..klu umo,quite takot gak a..nk pk kn cbrn yg akn dihadapi

Matapelajaran yang teruk di sekolah?

hurm...pe eh..aku rasa cm aku suke sume..tp pling tak suke bi kot..literture dia buat gua bingit jek.."A dead crow?"what the f***

Kalau anda minum 14 mug bir, apa yang akan terjadi?

lindungilah aku dr perkara ni ya Allah..insyaallah takkn

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?

tutup for sure...takot aksi2 plik akn dlihat org..hahaha

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?

baru je bt...membuang masa dengn membuat perkara yg tak berfaedah..huhu..tgk cte

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?

kain pelikat la la la la~~haha..bj coklat..

What are you listening to right now?

deruan angin??since da xde org kt floor aku ni

What’s your favorite number?

14???since form 3...related to my fav football team

How is the weather right now?

mendung...bj aku tak kering lg..

Who was the last person you talked to on the phone?

hurm..sapa eh..abg iskandar??dia nk blanje mkn sok b4 balik..hoho

Merokok?

yup...kecik2..guna btg bunga api..tp yg berisi tembakau..bt masa ni tak n insyaallah takkn selama lamanya

Eye color?

sama ngan waner mata kucing...haha..ntah eh..biru laut??hijau taik lembu??itam kot seng ckit..hehe

Bulan kesukaan?

Bulan???bulan mengambang..haha..bulan disember..sudey cuti..

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?

xingt..byk sgt..sbb tok ilang kn bosan dok kt blik ni

Hari kesukaan?

hurm..cuti umum.

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?

adin syg ibu abah..

Pelukan atau ciuman?

ni aku wt pd kucing a..ciuman..haha

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?

aah..balik ni nk jumpa memb..then men futsal..hehe

Left-handed atau right-handed?

right handed n right legded(adeke??)

Mahu tidur dengan berapa bantal?

asl nyenyak da a

Tidur dengan seseorang atau bersendirian?

aku xkesa..asl aku dpt tdo sudey

Apa yang kejutkan kau pagi tadi?

jam henpon ngan kamil ketuk blik

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?

owh.....boleh boleh..malaysia boleh

Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?

hurmm..takpe..mls nk pk..

Memilih untuk memberi nombor telefon?

apa gune henpon klu org xde nombor kita..bek masuk dlm air...haha

Mana lebih suka: McDonald’s atau Burger King?

boikot  mcd(kdg2 terpergi gak.huhu)...burger king xpenah ag..prefer nasi goreng blacan v1

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?

balik umah..kt melaka..huhu

Hari jadi yang menarik tahun ini?

yup...jatuh pd 1Ramadhan

Mereka yang ditag?

hurm...sape eh..aku bg yg dekat2 aku la...

-syaz

-kamil

-beliau

-azura yg sengal

selesai sude...thanx irda..mengurangkn kebosan aku tok 15minutes..haha 


2 comments:

irda zahari said...

haha..slmt pulang amin..

ak siap da bole wat mcm2 xtvt kt umah..

muhahaha~

Amin Baek said...

huh..aku pn da smpi umah da...
akhirnya merasa nikmat kt umah..
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails