Sep 22, 2009

~KebesaranMu~

Bismillahirahmanirahim

Salam syawal tuk sume..rini xde nk post pe..cume teringin nk letak lirik lagu di blog aku ni..ada yg bertnye akan tajuk lagu ni..tajuk nye seprti title di atas..sama2 menghayati bait2 lagu ini,dan kenangkan juga dosa2 yang kita da lakukan..tsentuh mendengar lagu ni..
------------------------------------------------

Kau tempatku mengadu hati
Memberi segala hidup
Dunia dan seisinya milik-Mu
mencintai-Mu sejati

Ku manusia yang penuh dosa
Berharap ampunan-Mu
Melihat dilangit kesempurnaan hati-Mu
Kau cinta pertama dalam hidup

Reff:
Allahu Akbar Maha Besar
Memujamu begitu indah
Selalu kau berikan semua
Kebesaran-Mu Tuhan

Back to Reff: 3x

wallahuallam

2 comments:

beliamuda said...

ST12 kan.. huhu.. dah lama ada lagu ni.. tapi tak perasan lak kewujudannya.. huhu~ :P

Amin Baek said...

yup2
ST12..
ske dgr lagu2 dia..hurm..
makin meminati band ungu gak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails