Aug 1, 2010

~Berfutsalan~


Alhamdulillah.Selesai sudah tournament futsal yang dilangsungkan di kompleks Sukan Batu Berendam.Syukur.Menanti seawal jam 8 pagi tadi,ingatkan salah tempat,sebab ada 1 kereta je kat sana dan aku yang datang seorang diri.Tak nampak macam ada tournament pun.Sekali janji manusia la..Suh datang kol 8,da nak kol 9,baru nak sampai.Cait.haha

Rasa bersemangat pula untuk bermain sebab dah lama tak join tournament besar dan pada kali ini,aku kembali menjadi seperti dahulu kala.Dahulu kala?Ya,Aku kembali menyarung ini.



Setelah berapa lama meninggalkan posisi ni,dan kali ini,kembali bermain di situ.Nervous tak ingat nya.huhu.Teamate yang lain ialah Hafiz,Hanif,Farhan,Izzat,Fatih,dan 2 kenalan baru,Che Ku dan Sharil.Ingatkan kami je budak budak Peringgit,rupanya ramai lagi kawan kawan lama yang terjumpa balik tadi.Faizal,Kadir,Asyraf,Peji,Uda,dan lain lain lagi.Hehe.Da berubah da masing masing ye.

Bermain dengan penuh semangat dan dengan jiwa yang kental,semua musuh dihadapi dengan senyuman =).Resultnya,kami menang,menang,menang dan akhir sekali menanggung kekalahan yang menyebabkan kami pulang.Tapi bagi aku ia keputusan yang baik.Layak ke pusingan seterusnya dengan menjuarai kumpulan dan tersingkir setelah ditewaskan 1- 0 oleh Jentayu FC.Papepun,berpuas hati dengan permainan tadi.



Puas hati.Yeah!Walaupun badan sakit sakit,jari injured dek tersalah tempat menumbuk bola tadi,tetapi tetap gembira.At least,terisi la jugak masa masa intern selama 6bulan lagi ni.Hoho.

Waiting for the next game....

3 comments:

ImanCo said...

u salah posisi la.. defender2!
hehe
rio aminuddin baek

ibnu ghazali said...

haha..kasihan encik AminBaek
jarinya injured..

lagi sedih, sebab masa masih berbaki 6 bulan.Mesti dah start bosan.
taktaulah mereka yang dah bertahan sampai 20-30 tahun tu.

btw,ana pn intern gak nex sem.huh,cuaknye~

Amin Baek said...

imanco:hahaha...tu posisi baru..ni main di tmpt yg lame..haha

zubair:hhe..tu a..ksian woo..hoho
tu la..br 2bulan da rasa lme gle..mcm mana nk btahan btahun2 ni..all the best intern t..p perak je kn zubair??hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails