Jan 24, 2011

~Aku sudah dewasa~


Hahaha.

Hari ni,24hb Januari 2011,hari pertama untuk semester Jan 11.Dan aku akan bergelar pelajar tahun akhir,Chemical Engineering,major..Tak sure.Haha.Tapi mendaftar in Process Control and Optimization.

Rasanya baru je aku di kelas Foundation masa 2007.Tutup mata,bukak mata,sudah final year.

Berdebar rasanya.Yang penting,peningkatan tahun belajar kena juga seiring dengan peningkatan kematangan.Tak boleh la nak jadi cam budak budak la kan.Umur da boleh jadi bapak orang da 22.Hehe

All the best pada semua kawan kawan CJ7(Cheme Jan 07).Moga anda memulakan semester ini dengan baik,dan moga selamat semuanya.

Looking forward


Study hard!!.=)


Haha


Apa apa pun,

"Bacalah(Belajar) dengan nama Tuhan yang menciptakan"[Al Alaq:1]

"Sesungguhnya solatku,ibadatku,hidupku,dan matiku hanyalah untuk Allah,Tuhan Seluruh Alam"
[Al An'am:162]

HAPPY NEW SEMESTER!!!

8 comments:

Hazwan Arif said...

la..same major rupenye hik3

Amin Baek said...

hazwan arif:

alamak..sama ke??haha

penaberkala said...

uish, member sekelas nih,haha
all the best utk sem baru
jumpa kat kelas ptg ni

Amin Baek said...

penaberkala:

haha..oyeah...

all the best gak..
jumpa petang ni..jgn ttdo lak..haha

Bijen M. said...

Paling penting, skor coursework.
Kalau tak anda akan menyesal di kemudian hari.
Ha ha ha.

Amin Baek said...

bijen:

btol2..
pulun mari pulun..kah3

~DayanaReen~ said...

Amin, ko major in process control eh finally? process control seems interesting but so challenging kn..erm so now aku x taw nk major in process control or polymer..lol

Amin Baek said...

reen:

yup..finally I decided to take Process Control..

owh..korang ada major jugak??I thought overseas student xde major2..just blajar semua..

dgr2 cerita,memg a challeging..tp challenging tu yang menarik kan??hehe..

JOM ambik process control..keh3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails