Feb 15, 2011

~Aku masuk wad!~


Semalam hari Isnin,14Januari,aku telah masuk ke wad Hospital Raja Pemaisuri Bainun,Ipoh

Kenapa aku masuk wad?

Panjang ceritanya....

Aku masuk ke wad itu sebenarnya untuk menziarahi sahabat,Adi Aizat bin Razali yang dimasukkan ke wad,akibat kemalangan bersukan.

[Adi dengan coverall nya]

[Mendengar luahan hati Capix kot]

[Antara hadirin.Aspa dok tengok henpon lak..ish3]

[Syazwan,berlakon fokus]

[Membuli Ipen]

[Diambil dr blog Syazwan..Ipen yang prihatin.=)]


"Dan kami pasti akan menguji kamu dengan sedikit ketakutan,kelaparan,kekurangan harta ,jiwa dan buah buahan.Dan sampaikan lah kabar gembira kepada orang orang yang sabar"[2:155]

"(iaitu) orang orang yang bila ditimpa musibah,mereka berkata inna lillahiwa inna ilaihi raji'un(sesungguhnya kami milik Allah dan kepadaNya lah kami kembali)"[3:156]


Get well soon Adi!!
Doa kami buat mu..

6 comments:

Nasrullah Jaafar said...

Semoga cepat sembuh amin...
eh!..amin dah kuar wad dah pun...
hehe =p

Amin Baek said...

nasrullah:

alhamdulillah..sembuh..
da boleh kuar wad da pun..haha

ImanCo said...

le saspen der..

Amin Baek said...

iman:

kah3..

penaberkala said...

haha, seb baik ak dah tau
apepun, semoga adi cepat sembuh
main badminton kena pakai Goggle dah sat lagi :)

Amin Baek said...

penaberkala:

heheh..
mudah mudahan...
tu a..protection kene lebih da skang..tak lupa,safety helmet..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails